سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سفارش چاپ آنلاین ( آی آر چاپ )

نظر

چاپ کارت ویزیت pvc

 

اهمیت وجود کارت ویزیت با کیفیت برای کسب و کارها بر هیچکس پوشیده نیست. طراحی کارت ویزیت زیبا نشانه احترام، اهمیت و اطمینان شما به محصول یا خدمات خودتان است و باعث می‌شود که مشتری شما خاطره و ذهنیت مناسبی به شرکت شما پیدا کند. همچنین چاپ کارت ویزیت با کیفیت و ماندگار هم موجب می‌شود که این کارت تا مدت‌ها سالم بماند و گیرنده آن تا مدت‌ها به عنوان یک مشتری بالقوه برای کسب و کار مورد نظر باقی بماند. در حال حاضر بهترین و به صرفه‌ترین نوع کارت ویزیت، کارت ویزیت pvc است.

کارت ویزیت املاک، کارت ویزیت وکالت و کارت ویزیت عکاسی معمولاً شایع‌ترین نوع کارت ویزیت‌ها هستند ولی شما می‌توانید برای هر نوع کسب و کاری، اقدام به طراحی کارت ویزیت pvc کنید.

 

انواع کارت ویزیت pvc

 

کارت ویزیت pvc شامل انواع مختلفی مانند کارت ویزیت شیشه‌ای، کارت ویزیت متالایز، کارت ویزیت سفید pvc و ... می‌شود. ویژگی جنس pvc‌ این است که در برابر تعریق، شکنندگی و رطوبت مقاوم است و به همین دلیل می‌تواند برند شما را تا مدت زیادی در نزد مشتری زنده نگه دارد. ضخامت این نوع کارت ویزیت معمولاً 300، 500 یا 760 میکرون است.

کارت ویزیت پی وی سی 760 میکرون معمولاً برای چاپ متالایز طلایی یا نقره‌ای استفاده می‌شود. در چاپ متالایز لایه‌ای متالیک به همراه ژلاتین برای نشست جوهر بر روی کارت کشیده می‌شود. این لایه نازک یک ظاهر براق برای کارت ایجاد می‌کند و باعث می‌شود نوشته‌های روی آن از زیبایی خاصی برخوردار شوند. از ویژگی کارت های پی وی سی سفید یا متالایز این است که دو طرف کارت را برای شما قابل استفاده می‌کند و شما می توانید از ظرفیت کارت خود برای تبلیغات بیشتر استفاده کنید. ویژگی اخیر در کارت ویزیت شیشه‌ای وجود ندارد و فقط از یک طرف کارت می‌توان استفاده کرد. ضمناً کارت ویزیت شفاف و نیمه شفاف، دو نوع اصلی کارت ویزیت با این ضخامت هستند.

کارت ویزیت Pvc

 

یکی از راه‌های تبلیغات و ارتباط با مشتریان که می‌تواند از لحاظ هزینه مقرون به صرفه باشد داشتن کارت ویزیت Pvc است. استفاده از کارت‌های ویزیت هوشمندانه باعث می‌شود تا خدماتی که ارائه می‌دهید به شکل مناسب در ذهن مشتری ثبت شود که این امر نشان می‌دهد شما برای کسب و کار خود دارای ارزش و احترام خاصی قائل هستید. کارت ویزیت به عنوان یکی از شیوه‌های تبلیغاتی امروزی محسوب شده که دارای اهمیت است و کسانی که به صورت مجزا دارای کسب و کار هستند از کارت ویزیت برای تبلیغات خود استفاده می‌کنند.

کارت ویزیت در انواع و سایزهای مختلف در بازار چاپ می‌شود. یکی از انواع کارت ویزیت‌های موجود در بازار کارت ویزیت pvc است که به وسیله چاپ افست انجام می‌شود و به صورت کلی برای سفارش‌های بالای هزار عدد قابل انجام است. اگر چاپ کارت ویزیت توسط دستگاه‌های امروزی انجام شود می‌تواند بسیار مؤثر و کاربردی‌تر باشد چرا که علاوه بر حفظ کیفیت دارای ماندگاری بالاتری است و قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد. ما در این مقاله قصد داریم تا در مورد چاپ کارت ویزیت pvc و انواع آن مطالب جالبی را قرار دهیم.

 

در مورد کارت ویزیت

 

بسیاری از افراد برای رسیدن به اهداف تبلیغاتی خود و این که بتوانند کسب و کار خود را تبلیغ کنند از کارت ویزیت استفاده می‌کنند. استفاده از کارت ویزیت مناسب باعث می‌شود تا بتوانید راحت‌تر از شیوه‌های دیگر خدمات خود را به دیگران معرفی کنید، چرا که کارت ویزیت حاوی اطلاعات مناسب شخصی بوده و برای معرفی فعالیت کاری‌تان مؤثر است. داشتن کارت ویزیت pvc برای تمامی افراد و کسب و کارهای بزرگ و کوچک مؤثر است و به عنوان یک راه مقرون به صرفه در تبلیغات محسوب می‌شود.

در بین انواع کارت‌های ویزیت، کارت ویزیت Pvc وجود داشته که در انواع ساده، هوشمند، مغناطیسی چاپ می‌شود که در مدل مغناطیسی بیشتر می‌توان برای چاپ کارت‌های بانکی از آن استفاده کرد. طراحی مناسب کارت ویزیت با توجه به نوع خواسته‌ی شما متغیر است و شما می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت کارت ویزیت مورد علاقه خود را تحویل بگیرید. انتخاب مجموعه مناسب در سفارش کارت ویزیت باکیفیت موثر است.

 

بهترین نوع کارت ویزیت

 

در بین مدل‌های مختلف کارت ویزیت می‌توان به جرات بیان کرد که کارت‌های ویزیت pvc دارای انعطاف پذیری بیشتری نسبت به سایر مدل‌ها بوده و ضد آب است چرا که این نوع کارت ویزیت‌ها به عنوان پر استفاده ترین کارت‌های ویزیت شناخته می‌شود و کاربردهای فراوانی دارد. از جمله کاربردهای کارت ویزیت pvc  می‌توان به چاپ کارت باشگاه مشتریان، چاپ کارت گارانتی، چاپ کارت دانشجویی و غیره اشاره کرد.

کارت ویزیت pvc دارای ضخامت‌های مختلف است که به صورت کلی به سه دسته تقسیم بندی می‌شود که می‌توان به 300 میکرون، 500 میکرون و 750 میکرون اشاره کرد. از مزایای استفاده از کارت ویزیت پی وی سی می‌توان به عمر بالای آن اشاره داشت چرا که در برابر ضربه مستحکم بوده و در مقابل شکنندگی مقاوم است.

 

مزایای استفاده از کارت ویزیت پی وی سی

 

همان طور که در بالا به آن اشاره شد، کارت ویزیت پی وی سی در انواع مختلف وجود داشته و می‌تواند مزایای زیادی برای افراد و شرکت‌های مختلف داشته باشد. کارت ویزیت pvc به عنوان یکی از کارت‌های رایج و پرطرفدار محسوب شده و دارای دوام زیادی در مقابل ضربه و شکنندگی است. مزایای داشتن کارت ویزیت pvc به شرح زیر است:

این نوع کارت‌ها دارای ماندگاری زیادی بوده و به نسبت سایر کارت‌ها دارای مقاومت بیشتری است

کارت‌های پی وی سی به دلیل نوع چاپ آن‌ها دارای کیفیت بهتری نسبت به سایر مدل‌ها است

می‌توان به صورت کامل این نوع کارت‌ها را بازیافت کرد که حائز اهمیت است

یکی از قابلیت‌های مهم کارت ویزیت پی وی سی قابلیت ضد آب و ضد رطوبت بودن آن است

 

طراحی کارت ویزیت  pvc

 

برای طراحی کارت ویزیت از روش‌های مختلف گرافیکی استفاده می‌شود و می‌توان با انتخاب یک مجموعه مناسب به یک طراحی کامل هوشمندانه دست پیدا کرد. یکی از موارد مهم در زمینه سفارش کارت ویزیت این است که شما بتوانید با استفاده از یک طرح مناسب به هدف تبلیغاتی خود دست پیدا کنید. در واقع شما با داشتن یک کارت ویزیت گرافیکی می‌توانید میزان ارزش قائل شدن برای فعالیت خود را به نوعی برای مشتریان نشان دهید.

در کارت ویزیت بهتر است برخی از مشخصات فردی و سوابق کاری چاپ شود و برای درج شماره تلفن بهتر است از شماره‌های کاری استفاده شود. رعایت کردن اندازه کارت ویزیت و رنگ بندی آن دارای اهمیت است که با توجه به نوع الگوی ذهنی شما متغیر بوده و اگر نمی‌دانید که چه طرحی برای شغل شما مناسب است می‌توانید از شرکت طراح بخواهید تا صفر تا صد کار را با مشورت شما انجام دهد. وجود یک لوگوی هوشمند می‌تواند تأثیرگذاری زیادی بر روی تبلیغات کسب و کارتان داشته باشد.

 

چاپ کارت ویزیت

 

چاپ کارت ویزیت pvc اگر به کمک دستگاه‌های پیشرفته امروزی انجام شود می‌تواند ماندگاری بیشتر داشته باشد، چرا که با وجود پیشرفت تکنولوژی می‌توان به بهترین وضعیت دست پیدا کرد که این امر در کاهش هزینه‌ها مؤثر است. اگر بخواهید چاپ کارت ویزیت را در یک بستر مناسب انجام دهید انتخاب یک مجموعه تخصصی و حرفه‌ای می‌تواند در این زمینه به شما کمک به سزایی داشته باشد. مجموعه آی آر چاپ به دلیل این که به صورت تخصصی بر روی فعالیت‌های چاپی مشغول است به عنوان یک مجموعه کاملاً مناسب شناخته می‌شود.

اگر بخواهید در زمان و هزینه‌های خود صرفه جویی کنید و یک طراحی مناسب در کارت ویزیت pvc داشته باشید می‌توانید سفارش خود را در وب سایت آی آر چاپ ثبت کنید. یکی از نکات کلیدی استفاده از خدمات این مجموعه این است که شما می‌توانید صفر تا صد کار خود را با تضمین کیفیت به آنان واگذار کنید. مجموعه آی آر چاپ یک مرجع تخصصی در زمینه فروش آنلاین اقلام چاپی است که در ایران فعالیت دارد. مدیریت قوی این مجموعه باعث شده است تا علاوه بر طراحی، چاپ، نظارت و پیگیری بر سفارشات، مشتری مداری را در دستور کار خود قرار دهد که برای بسیاری از مشتریان دارای اهمیت است.

 

چاپ انلاین کارت ویزیت pvc

 

برای سفارش اینترنتی و چاپ آنلاین کارت ویزیت pvc می‌توانید روی مجموعه آی آر چاپ حساب ویژه‌ای باز کنید. بعد از ثبت نام در سایت کافیست محصول مورد نظر را انتخاب کنید و با واریز مبلغ، آن را در درب منزل تحویل بگیرید. در صورت نیاز به چاپ طرح اختصاصی می‌توانید آن را طبق راهنمای ارسال فایل که در بخش مربوط به هر محصول قرار داده شده است، برای ما ارسال کنید. مناسب بودن کیفیت فایل ارسالی باعث افزایش سرعت در انجام کار شما خواهد بود. در غیر این صورت فایل شما توسط کارشناسان irchap بررسی و تغییرات لازم از جهت کیفیت یا اندازه به شما اطلاع داده می‌شود.

با توجه به اینکه بیشتر محصولات کارت ویزیت در irchap با چاپ دیجیتال انجام می‌شود، امکان سفارش تعداد کم هم وجود دارد. ضمناً قیمت کارت ویزیت pvc معمولاً با کاهش ضخامت، کمتر می‌شود. اگر فکر می‌کنید که بیشتر از یک طرف کارت برای مشتری خود محتوای تبلیغاتی ندارید، می‌توانید از کارت ویزیت 300 میکرونی استفاده کنید و در غیر این صورت، بهتر است از ضخامت بیشتری استفاده کنید. جهت تماس با ما می‌توانید تلفن‌های تماس را از لینک داده شده به دست آورید. کارشناسان ما در ساعات اداری و روزهای کاری آماده هستند تا مشاوره لازم را به شما ارائه دهند و بهترین گزینه ممکن را از لحاظ قیمت محصول و کیفیت چاپ طرح به شما پیشنهاد کنند.