سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سفارش چاپ آنلاین ( آی آر چاپ )

نظر

برای حفاظت از انواع کابل‌های گذرنده از مسیر‌های زیرزمینی نیازمند محصولاتی حفاظتی مانند باکس‌های توخالی یا حوضچه‌ بتنی هستیم.

حوضچه بتنی با استفاده از طرح ملات مطلوبی تولید می‌شوند که شامل رشته‌های پلیمری پیشرفته و رشته‌های شیشه‌ای برای وزن سبک، مقاومت در برابر آب (تخلخل کم)، ویژگی‌های حفاظتی خوب و همچنین عمر طولانی و امنیت در هر آب و هوایی است؛ همچنین به عنوان اتاق بتن و پوشش بتنی شناخته می‌شود. در ارتینگ برای پوشاندن گودال زمین استفاده می?‌شود؛ همچنین به عنوان پوشش اتاق بازرسی نیز شناخته می?‌شود. حوضچه بتنی با آرایش قفل، قاب و لولا ارائه می?‌شود.

انواع حوضچه بتنی

این قالب‌ها خود در انواع مختلفی هستند که عبارت‌اند از:

  • منهول بتنی پیش ساخته

این نوع باکس‌ها را در ابعاد و مدل‌های مختلفی طراحی و تولید می‌کند. این حوضچه‌ها را جهت مفصل‌بندی خطوط مخابرات یا در مصارف برق در کانال کشی‌های زمینی استفاده می‌کنند. حتی از این نوع تجهیزات جهت استفاده در صنایعی چون حفاظت الکتریک و پروژه‌های امنیتی به کار می‌برند؛ این باکس ها را در ابعاد 40*40 تا 100*100 سانتی‌متر به تولید می‌رسانند.

  • هندهول بتنی پیش ساخته

نوع دیگر حوضچه بتنی شامل هندهول‌های بتنی است. این باکس‌ها شامل محصولاتی هستند که در اصل معنی حفره می‌دهند و از آن‌ها به سبب اتصال چند شبکه و حتی خطوط ارتباطی آب و فاضلاب استفاده می‌کنند، اما بیشترین کاربرد را این باکس‌ها در خطوط مخابرات دارند.

  • حوضچه‌ بتنی کنترل ترافیک

اینگونه حوضچه‌ها معمولا از نوع حوضچه های هندهول است و کیفیت و طول عمر بالایی دارد. این حوضچه‌ها را در ابعاد 40*40 و 50*70 و 70*100 سانتی‌متر طراحی و تولید می‌کنند. این حوضچه‌ها را از جنس بتن یا کامپوزیت می‌سازند، اما در ترکیبات آن الیاف و رزین خاص به کار برده‌اند.

  • حوضچه بتنی پیش ساخته

این مدل حوضچه‌ها را بیشتر از مدل‌های دیگر استفاده می‌کنند و یکی از متداول‌ترین تجهیزات کاربردی در صنایع برق و الکتریکی است. قیمت اقتصادی یکی از اصلی ترین مزیت‌های این باکس‌ها به شمار می‌رود. معمولا هزینه ساخت این منهول‌های بتنی پیش ساخته بسیار کمتر از منهول‌های آجری یا بتنی درجا خواهد بود. معمولا جهت ساخت این باکس‌های بتنی زمان بسیار کمی صرف می‌شود. این باکس‌ها دارای مقاومت بالایی در برابر بسیاری از مواد شیمیایی هستند و حتی طول عمر آن‌ها بالاتر است.

حوضچه بتنی یا دریچه بازدید حوضچه بتنی یا دریچه بازدید